Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 21:43 - Подкрепа за Богомил Шопов
Автор: apostolov Категория: Политика   
Прочетен: 1413 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес разбрах, че Богомил Шопов възнамерява да се кандидатира за депутат в Европейският парламент на изборите през 2009 година. Макар да не се познавам лично с въпросното лице, имам възможността да съм запознат с не малка част от дейността му, а с основната му позиция за кандидатирането (поне от това, което ми е известно в момента). Чрез личните ми наблюдения, а чрез мнението за него на общи познати, смея да заявя подкрепата си за този човек, поради само две причини:

  • Той е от онова поколение на хората, които работят и изкарват добри пари благодарение на труда и знанията си. Като човек, който счита себе си за част от именно този вид хора, аз лично припознавам този човек, като лице, което ще представлява моят начин на мислене.
  • (Доколкото ми е известно) Той не представлява политическа кандидатура, а професионалист, човек доказал се в това, което може да прави. В случая информационните технологии като обща категория

Не бива да се забравя, че Богомил Шопов е част от редица инициативи, които подкрепят софтуерът с отворен код. Едно от нещата с които аз ангажирам свободното си време е именно проектът с отворен код Джумла!

И макар да има много време до самите избори, аз ще продължавам да следя с интерес кандидатурата на Бого за депутат в Европейският парламент.



Тагове:   Шопов,   Богомил,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostolov
Категория: Политика
Прочетен: 102695
Постинги: 16
Коментари: 78
Гласове: 112
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930